wtorek, 29 marca 2016

Krem CC Colour & Care FM GROUP

Dziś recenzja na temat kremu CC z FM GROUP.
Trochę ciężko było mi się zabrać za pisanie kolejnego posta, jakoś brakuje mi czasu ;< Mam nadzieję, że nauczę się systematyczności i będą pojawiały się regularne posty :)
Producent o kremie mówi tak: ,,Połączenie kremu pielęgnacyjnego, podkładu i filtra przeciwsłonecznego. Kryje i tuszuje niedoskonałości, nadając cerze świeży, naturalny wygląd, a jednocześnie odżywia i nawilża, sprawiając, że skóra staje się gładka, elastyczna i miękka. Bogata formuła kremu zawiera ekstrakty z mango i papai, cynk, woski: pszczeli i z liści kopernicji, alantoinę, witaminy A i E oraz mineralne pigmenty. Łagodzi podrażnienia i rewitalizuje skórę, a także przeciwdziała powstawaniu zmarszczek. Filtr mineralny – SPF 15 – chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych, zapobiegając fotostarzeniu się skóry. Lekka konsystencja i beztłuszczowa formuła niezatykająca porów zapewniają poczucie komfortu przez cały dzień. Odpowiedni do każdego rodzaju skóry."


Krem po nałożeniu okazał się być całkiem ciekawy, konsystencja kremowa łatwo się rozprowadza, nie czuć go na twarzy, krycie średnie ale podobne do krycia fluidu. Nie spodziewałam się, że krem może być porównywalny do krycia jakie zapewnia fluid. Minusem jest to, że do wyboru są tylko 3 kolory. Trzymał się na twarzy parę godzin. Ogólnie ten krem nie jest taki zły :) Szczerze się zastanawiam czy nie zastąpić nim fluidu w porze letniej. Jako, że jego skład nie powinien być raczej szkodliwy. Ale czy jego właściwości nawilżające nie spowodują nadmiernego świecenia? Hmmm... Ktoś może go używał, albo jakiegoś innego kremu CC? Proszę o opinię ;) 








4 komentarze:

  1. Ciekawy krem ja używam BB :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również używam kremu BB
    zapraszam ; olvvia.worldpress.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy, na pewno przetestuję! :)
    Obserwujemy? :*
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń