poniedziałek, 22 lutego 2016

Pielęgnacja twarzy BeautyLine

Dziś recenzja niesamowitej szczotki do pielęgnacji twarzy :) 

Beauty Line
Używam jej dopiero około tygodnia, ale śmiało mogę stwierdzić, że jest rewelacyjna!  Przynosi ulgę mojej cerze. Dzięki niej można urządzić sobie własne domowe SPA. Wiadomo jak ważna jest pielęgnacja twarzy, jako że jest ona naszą wizytówką trzeba o nią dbać. Szczotka daje możliwość dokładnego oczyszczenia skóry, po użyciu jednej z 4 nasadek można poczuć, że skóra oddycha! Służy ona również do masażu oraz do złuszczania naskórka


Szczotka wraz z nasadkami jest zapakowana w praktyczne etui: 

Oto cały zestaw: (+ instrukcja obsługi i baterie)

Szczotka posiada możliwość dwustopniowej regulacji prędkości obrotów.  Ja osobiście najpierw włączam ją na tryb niski, po jednym ,,okrążeniu" twarzy, przełączam na tryb wysoki.

Szczotka posiada w zestawie 4 wymienne nasadki

Nasadka nr 1: (pierwsza od góry z lewej strony) jest nasadką masującą, daje bardzo fajne uczucie, po jej użyciu czuć lekkie mrowienie twarzy. Ma ona za zadanie poprawić krążenie krwi oraz absorpcję kosmetyków. 
Nasadka nr 2  (druga od góry) jest nasadką lateksową, służy do delikatnego masażu poprawiającego wchłanianie się kosmetyków, można wykonywać nią delikatny peeling.
Nasadka nr 3 (pierwsza od lewej na dole) nasadka z gąbką do równomiernego nakładanie makijażu oraz do delikatnego masażu
Nasadka nr 4  (druga na dole) jej używam najczęściej, najpierw nakładam na twarz peeling z małymi granulkami, następnie używając szczotki peelinguje twarz. Jest nasadką szczotkową do usuwania martwych komórek i regeneracji uszkodzonych. 

UWAGA! 
Nie należy przesadzać z czasem ,,szczotkowania" , ponieważ mogą pojawić się zaczerwienienia! 

Serdecznie mogę polecić tę szczotkę, warto używać takiego sprzętu do dokładnego oczyszczania i demakijażu twarzy, wtedy mamy gwarancje że nie pozostaną nam jakieś resztki makijażu
Zachęcam do komentowania :)

32 komentarze:

  1. Fajnie się zapowiada ^^ Na pewno sobie taką kupię :D

    amatorskie-rysowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. robię zdjęcia aparatem Nikon d7000 + obiektyw 50mm 1.4 :) robię zdjęcia w NEF (inne marki mają RAW), przerabiam w Photoshopie CS5 + lightroom + Photoscape

    OdpowiedzUsuń
  3. patrzyłam na podobny sprzęt w Rossmanie ale w końcu nie kupiłam:) obs? ja już:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje sie być fajna, musze dodać ją do swojej listy rzeczy które chce wypróbować. :)

    Dopiero zaczynam, wyrazisz swoją opinie w komentarzu?Mój blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. O wow bardzo mi się podoba lubie takie gadżety ^^ jak będę miał więcej pieniążków to zakupie ^^

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem takiej szczoteczki, sama muszę w końcu ją kupić ! :D
    Co powiesz na obs za obs ?- zacznij a ja się zrewanżuję
    Zapraszam również na konkurs na moim blogu w którym można wygrać różne perełki !


    magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. No ciekawy ten sprzęt!
    Pytałaś o obserwację. Ja już :).
    http://tutajswiatsiekreci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo widzę coś ciekawego! Muszę to wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post. :-) Chętnie wypróbuję szczotkę. :-)

    Zapraszam i pozdrawiam!
    http://www.fitnesswomen.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna sprawa!
    Chętnie wypróbuje takie cacko :P
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :D ♥
    Mój blog - KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam dużo o tej maszynce, ale nigdy nie próbowałam, chyba wolę stawiać na peelingi.

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam też tą szczoteczkę i bardzo ją lubię :)
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow ciekawy zestaw, super szczotka!:)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne <3
    zapraszam do mnie :) http://www.photopassionme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. mam tą samą szczoteczkę tylko, że różową ale jakoś za nią nie przepadam..

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam taką szczoteczkę, osobiście bardzo lubię i jestem z niej bardzo zadowolona. Te zółty kolor świetny ;D ZAPRASZAM DO MNIE (JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZADAJ MI PYTANIE DO Q&A) Karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawy produkt! Mam chęć wypróbować :D

    Poklikasz nam w linki pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :) immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe, widziałam kiedyś coś takiego, ale to nie oczyszczało tylko robiło masaż :-)
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. używałam tego jakieś 6 miesiecy temu i byłam zadowolona :) moze obserwacja ? zapraszam na bloga ----> http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Trzeba wypróbować :)
    Zapraszam do siebie pameliaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wypróbuję napewno!
    Super blog, pozdrawiam i obserwuję! *-*
    Buziaki! :*
    http://cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super post. :-) Chętnie wypróbuję tę szczotkę. :-) Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://www.fitnesswomen.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. "Bardzo przydatne informacje. odpowiednia pielęgnacja skóry to najważniejszy krok do dobrego wyglądu.
    https://forever-produkty.pl/"

    OdpowiedzUsuń
  25. Taka szczoteczka do czyszczenia twarzy w połączeniu z odpowiednimi kosmetykami daje bardzo dobre efekty oczyszczające. Ja staram się stosować kosmetyki z aloesem, które świetnie się u mnie sprawują.
    https://www.foreveraloes.eu/

    OdpowiedzUsuń
  26. Zamieniłam całą moją rutynę pielęgnacyjną na aloesową – nie wyobrażam sobie teraz życia bez tego!

    OdpowiedzUsuń